MAP Frýdlantsko II
Menu
  • Úvod
  • Co se právě děje
  • O projektu
    • Přehled škol v území
    • Místně zakotvené učení (MZU)
    • FIE
    • Žákovské parlamenty
    • Styční důstojníci
    • Spolupráce s knihovnami
    • Knihosaurus Rex
    • Dílny čtení
  • Strategie MAP
    • Důležité dokumenty
      • Dokument MAP
      • Evaluace
      • Potřeby škol
      • Další informace
    • Investiční záměry
    • Řídící výbor
    • PS "Čtení nás baví"
    • PS "Rovné příležitosti na školách"
    • PS "Hra nejen s matematikou"
    • PS "Kde na to vezmeme?"
  • Stalo se
    • Frýdlantský festival deskových her
    • Konference 2022
    • Konference 2021-odkaz
    • Konference 2020
    • Konference 2019
    • Konference 2017
    • Konference 2016
  • Kontakty
  • Burza práce
Více

...nás nevytočí

Konference 2021

 13.3.2021 13:00 - 18:30 online na platformě Zoom

Hlavním tématem letošní konference byly náročné situace ve škole a s dětmi.
Zpětná vazba aneb jak se vám to líbilo?

Jaké webináře letos proběhly a kdo je povedl?

Po rozkliknutí medailonků najdete podrobnější informace k lektorkám i programu

Lenka Svobodová

Pedagog a emoce: Jak úspěšně zvládat náročné situace (nejen) ve škole

Emočně náročné a vypjaté situace jsou takřka běžnou součástí práce pedagoga. Emocím se vyhnout nelze, ale můžeme pracovat s reakcemi, které v nás vyvolávají. Emoce jsou totiž mocnými hybateli našeho chování a mají velký vliv na motivaci.



Lidmila Pekařová 

Neklidné a zbrklé dítě a co s tím doma i ve škole

LMD a jeho projevy; Porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou; Jak poznat, že jde o vadu a ne jen špatně vychované dítě; Neklid v lavici, "zlobení" a vyrušování - co lze a co nelze pedagogicky odstraňovat; Školní zralost a zařazování u hyperaktivních dětí; Vrozená dispozice k učení kontra osobnost

Plakátek najdete ZDE.

Program ke stažení ZDE.

© 2022 MASIF, z.s.