Letošní dílny a lektoři

Mravenčí chůvy
Marie Podvalová a Julie Dominika Zemanová, Mravenčí chůva
Jak zažehnout u malých dětí vášeň pro čtení?
Jaká je a může být role nás dospělých při cestě dětí ke čtení?
Součástí workshopu budou ukázky aktivit a také spousta tipů na zajímavě čtení pro děti z kufru Mravenčí chůvy.
Určeno zejména učitelům MŠ a 1. stupně, rodičům, knihovníkům a všem knihomolům.
Probíhá v rámci PS čtenářská gramotnost
Pracovitý mraveneček
Věrka Sobotová a Eliška Jáčová, Střevlik
Žijeme kolem vás, ale často si nás ani nevšimnete. I když jsme maličcí, jsme nedílnou součástí přírody a bez nás by to nešlo. Pojďte s námi objevovat svět, tak jak ho neznáte.
Určeno zejména učitelům MŠ a 1. stupně.


Učitel je také člověk
Igor Pavelčák
Škola jako mraveniště: hierarchie vztahů ve třídě/škole
"Učitel učí a žáci se učí, nebo neučí."
- obecné systémové souvislosti a pravidla fungování systémů; MŠ i ZŠ
- 5 vlivů na fungování školy
- role učitele, ředitele- tj. učitel na značce, asistenti
- třída, nový učitel, nový žák ve třídě
- jak nastolit v hierarchii vztahů na škole řád
Vhodné pro - učitele na 1. i 2. stupni ZŠ, MŠ, ředitele
Probíhá v rámci PS rovné příležitosti.
Když mravenci spolupracují: šikovné tipy do třídnických hodin
Ivana Šircová, Projekt Odyssea, z.s.
Na workshopu se seznámíme s několika aktivitami, které rozvíjejí vztahy žáků a které můžeme využít pro své třídnické hodiny nebo v rámci projektových dnů, školních výletů a podobně.
Vhodné pro učitele 1. a 2. stupně ZŠ.
Probíhá v rámci PS rovné příležitosti.
