Jitka Šimková: Emoční kompetence, osobnostní typy a jejich typické reakce

O lektorce

V práci se zaměřuji na emoční a sociální kompetenci pro praxi ve vedení dětí, studentů, zaměstnanců. Cílem vzdělávacích aktivit je dosažení požadované změny u zaměstnanců. V práci se zaměřuji na dosažení cíle ve skupině a přijetí dohodnuté změny. Pocit jejich vlastního přínosu k pozitivní změně vede posluchače k tvořivosti a udržení dobrého, motivujícího pracovního prostředí i po skončení vzdělávacího cyklu. 

(Jsem certifikovaný kouč podle ICF (International Coach Federation), certifikovaný trenér NLP (International Neuro Linguistic Programming), certifikovaný Lektor osobního rozvoje, lektor rozvoje Emoční kompetence a typologie podle Enneagramu (9 temperamentů, které ovlivňují chování), absolventka výcviku komunikace a prezentačních dovedností "Presenting to International Audiences" v Miláně a také trenér obchodních dovedností pro obchodní manažery a obchodní týmy)


O workshopu

Při workshopu se společně podíváme na to, jak " zapřáhnout " emoce, aby nám sloužily. 

  •  Zjistíme, jak emoce fungují, co a proč je spouští, jak je dostat pod kontrolu. Proč hlavním motorem zájmu jsou emoce, jak souvisí se strachem a radostí? 
  • Jak nám pomůže rozpoznání silné stránky osobnosti, jak na ní vědomě stavět. Souvislost s osobnostním typem aneb 9 temperamentů, které ovlivňují veškeré chování, včetně našich reakcí. Jak nás vidí ostatní a jak vidíme my je. 
  • Jak pomocí pozitivního nastavení emocí přejít od předávání informací k získání zájmu o činnost. Jinak řečeno, jak své žáky (partnery) získat pro to, aby cítili radost ze společného "dělání".
  • Jak neztratit vnitřní stabilitu, když mám pocit, že na mne protistrana útočí nebo nespolupracuje, jak zůstat konstruktivní a nepřistoupit na rozehrané emoce. Odpovědnost žáka, rodiče, učitele.
  • Proč právě emoční a sociální kompetence rozhodují o životní radosti a úspěchu.